Hrvatsko planinarsko društvo "BELIŠĆE"

14.02.2010. PODRAVSKI PJEŠAČKI PUT

Evo nas napokon na domaćem terenu. Ovaj naš put je trasiran kad smo imali otvorenje umjetne stijenu za sportsko penjanje u dvorani Osnovne škole u Belišću.

Pao je dogovor da poslije ručka prohodamo našom stazom, a skupilo se nas četrnaest.

Krenuli smo od stanice za tehnički pregled vozila cestom prema mostu.  Lijevo od mosta skrećemo na stazu gdje su još uvijek vidljive markacije. Hodamo uz Dravu po kojoj plivaju labudovi i patke.

Stižemo do Bistrinaca  i penjemo se prema našoj kolegici Mireli. Ona nas je lijepo ugostila toplim čajem, vinom i kolačima. Zahvaljujemo se ljubaznoj domaćici ( koja nam je spremila ono što nismo uspjeli pojesti i popiti ) i krećemo dalje . Stižemo do Svetišta Sv. Ane , gdje se pomolimo, napijemo vode iz bunara i nastavljamo dalje prema šumi Jugovači.  Malo se naslikavamo oko čeke i odlučujemo natrag ( jer  smo krenuli kasno da ishodimo cijelu stazu ). Vraćamo se preko polja prema Sv. Ani, pa preko nogometnog igrališta , kroz ulice preko groblja Bistronačkog i stižemo u Belišće na polaznu točku.

Lijepo smo se družili i dogovorili da to možemo i češće hodati.